مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاربرد دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان

دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان به منظور درجه بندی محصول و جداسازی میوه ها با توجه به مشخصه های فیزیکی کاربرد دارند. خیار یکی از میوه های رایجی است که در اصفهان پرورش داده می شود از این رو دستگاه سورتینگ میوه اغلب برای جداسازی خیار در خطوط فرآوری مواد غذایی همچون تولید خیارشور بر اساس قطر این میوه مورد استفاده قرار می گیرد.

سورتینگ میوه در اصفهان

کاربرد انواع دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان

دستگاه سورتینگ میوه که در خط تولید خیارشور کاربرد دارند از نوع دوار روتاری است و اساس سورتینگ و گریدینگ خیارها بر مبنای قطر انجام می گیرد. به طور معمول خیار در چهار سایز قطر کمتر از 2 سانت، 2-3 سانت، 3-4 سانت و بالای 4 سانت پرورش می یابد. سایز قطر خیار استفاده شده در خط فرآوری تولید خیارشور کیفیت خیارشور را تعیین می کند.

دستگاه سورتینگ میوه نواری اغلب برای کارتن کردن خیار کاربرد دارد. سورتینگ خیار خاردار اغلب برای صادرات انجام می شود. همچنین دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان بر اساس وزن نیز برای جعبه کردن خیار در راندمان های نسبتا پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

سورتینگ میوه دوار که دارای ورق هایی با حفره و سوراخ است به منظور سورت و جداسازی محصولات گرد مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این میوه ها می توان به گوجه فرنگی و هلو اشاره کرد.

این دستگاه که اغلب برای جداسازی خیارها مورد استفاده قرار می گیرد موتور گیربکس دور متغیر و اینورتر دارد و سرعت محفظه سورتینگ آن قابل تنظیم است. این دستگاه به صورت تمام اتومات عمل می کند.

به طور کلی می توان گفت دستگاه سورتینگ میوه در دو مدل ساده و همراه با فرآیند آب کشی در بازار وجود دارند. این دستگاه دارای یک مخزن برای جمع آوری آب است. از مهمترین مزایای عملکردی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه های کارگری
  • ایجاد اتوماسیون در خط تولید خیارشور

شما می توانید این دستگاه را به راحتی از مجموعه ماریکو با قیمت مناسب خریداری نمایید.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

8

8 پاسخ به “کاربرد دستگاه سورتینگ میوه در اصفهان”

  1. Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I’d prefer to use some with the content on my blog whether you don’t mind. Natually I’ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

  2. Wow, awesome weblog layout! How lengthy have you ever been running
    a blog for? you made running a blog glance easy. The full glance of your website is excellent, as smartly as the content material!
    You can see similar here najlepszy sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید