مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز اصلی خرید چرخ پسته پوست کنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چرخ پسته پوست کنیمدل کرگدنمدل لاستیکی

یکی از دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی خط فراوری پسته چرخ پسته پوست کنی می باشد. این چرخ وظیفه جداسازی پوست پسته را بر عهده دارد. شرکت های تولید کننده معتبر از جمله ماریکو چرخ پسته پوست کنی را به بازار عرضه می کند. تمامی قطعات این دستگاه از کشورهای خارجی وارد می شوند اما چون در ایران مونتاژ می شوند به عنوان چرخ پسته پوست کنی ایرانی شناخته می شوند. شرکت های خارجی همواره با انتخاب چندین نمایندگی در ایران توانسته اند به موفقیت های عظیمی دست یابند. یکی از مراکز خرید این دستگاه ها ماریکو است که این محصول را با قیمت مناسب و ایده آل به مشتریان خود ارائه می دهد.

این دستگاه امروزه به عنوان یکی از دستگاه های مورد نیاز صاحبان خشکبار فروشی شناخته می شود و خشکبارفروشان عمده از این دستگاه استفاده گسترده ای می کنند. امکان خرید اینترنتی این دستگاه از طریق وب سایت ماریکو نیز برای مشتریان فراهم شده است. شما می توانید با خیال راحت بابت سالم بودن دستگاه پسته پوست کنی آن را به شرکت ماریکو سفارش دهید. این نکته را به خاطر داشته باشید که دستگاه پسته پوست کنی اغلب دارای گارانتی نمی باشد.

چرخ پسته پوست کنی

آشنایی با انواع چرخ پسته پوست کنی

مدل کرگدن

در ابتدای خطوط فراوری پسته اغلب از این دستگاه ها استفاده می شود که پوست گیری پسته تازه را برای شما انجام می دهد و این عملکرد اغلب با استفاده از پیچ های موجود روی توپی استوانه انجام می گیرند. این دستگاه به نحوی طراحی شده است که پیچ ها به آسانی تعویض می شوند و همچنین این دستگاه دارای قابلیت تولید در ظرفیت های مختلف را دارد.

مدل لاستیکی

به منظور پوست گیری پسته های تازه اغلب از این دستگاه استفاده می شود و فرآیند پوست گیری در این دستگاه با استفاده از چند توپ روکش پلاستیکی انجام می گیرد. پسته از بین توپ های پلاستیکی عبور داده می شود و اصطکاک و مالش پوست پسته باعث جداسازی آن از پسته خواهد شد.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید