مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه جدا کن پسته در ماریکو

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت قیمت دستگاه جدا کن پسته برای تاجران

به منظور جداسازی پسته های خندان و سربسته از یکدیگر اغلب از دستگاه جدا کن پسته استفاده می شود. این دستگاه اغلب در ترمینال های تولید پسته، در خطوط تولید و فراوری پسته و بسته بندی آجیل و خشکبار دارای کاربرد گسترده و وسیع می باشد. سوزن های موجود در استوانه دوار جدا کن پسته برای جداسازی پسته های خندان و سربسته مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای جداسازی پسته های دهان بسته و باز از یکدیگر از این دستگاه استفاده می شود. کاربردهای این دستگاه باعث شده است تا اخیرا مورد توجه افرادی که در زمینه پسته شرکت دارند قرار گیرد و این امر قیمت دستگاه جدا کن پسته تا را حد زیادی افزایش داده است.

قیمت دستگاه جدا کن پسته در ماریکو

اهمیت قیمت دستگاه جدا کن پسته برای تاجران

دستگاه جدا کن پسته دارای دقت 99% است از این رو قیمت این دستگاه به منظور خرید آن برای تاجران پسته و فراوری کنندگان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. پس از این که پسته ها از قیف این دستگاه عبور کردند وارد استوانه دواری می شوند. داخل این استوانه سوزن های مخصوصی قرار دارند که باعث می شوند در مرحله عبور پسته ها از استوانه پسته های دهان باز به این سوزن ها گیر کرده و پس از چسبیدن به دیواره استوانه بالا بروند.

پسته های دهان باز در نهایت از طریق پاروهای ویژه به داخل نوار نقاله هدایت می شوند و به راحتی از دستگاه خارج می شوند. پسته های بسته نیز پس از این که از طول استوانه عبور کردند به خارج از دستگاه هدایت خواهند شد. قیمت نهایی دستگاه تا حد زیادی به مدل و ظرفیت های مختلف آن وابسته می باشد.

جداسازی پسته های دهان بسته و خندان توسط دستگاه جدا کن پسته انجام می گیرد راندمان این دستگاه ها که در قیمت نهایی دستگاه جدا کن پسته موثر می باشد قابل تنظیم است و اغلب با ظرفیت های مختلف تولید می شوند. تمامی پسته های ریز و آشغال های موجود در محصول نیز در ابتدای امر توسط این دستگاه جداسازی می شوند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

11

11 پاسخ به “قیمت دستگاه جدا کن پسته در ماریکو”

  1. Great beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

  2. Somebody essentially help to make seriously posts I would state. This is the first time I frequented your web page and thus far? I amazed with the research you made to create this particular publish incredible. Excellent job!

  3. I am not certain where you’re getting your info, however great topic. I needs to spend some time finding out much more or understanding more. Thank you for wonderful info I was in search of this info for my mission.

  4. We absolutely love your blog and find nearly all of your post’s to be exactly what I’m looking for. Does one offer guest writers to write content for yourself? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a number of the subjects you write about here. Again, awesome site!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید