مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مهمترین دلایل استفاده از دستگاه سورتینگ کیوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع دستگاه سورتینگ کیوی موجود در بازار

بدون شک امروزه با ایجاد تغییرات قابل توجه در سبک زندگی مردم، سبک و نحوه غذا خوردن نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. در زمان های گذشته پس از برداشت میوه، در جعبه های پوبی شکل قرار می گرفتند و در نهایت وارد بازار شده و به فروشنده فروخته می شدند. فروشنده ها نیز بدون ایجاد تغییر در آن ها، میوه ها را به مشتری می فروختند. اما در عصر جدید افراد نسبت به خرید میوه سخت گیری زیادی نشان می دهند و اهمیت زیادی به ظاهر میوه ها می دهند. در ادامه مقاله مهمترین دلایل استفاده از دستگاه سورتینگ کیوی همراه ما باشید.

یکی از میوه های خوشمزه که دستخوش این تغییرات شد کیوی می باشد. اهمیت دادن به ظاهر این میوه باعث شد تا دستگاه سورتینگ کیوی به بازار عرضه شود تا علاوه بر جداسازی کیوی خوب و بد، آن ها را شسته، تمیز کرده و در نهایت جداسازی نماید تا کیوی های سالم و یکدست به دست مشتری برسد.

دستگاه سورتینگ کیوی

افرادی که در زمینه خرید و فروش کیوی فعالیت دارند اطلاع دارند که سورت کردن این میوه سخت، چندان دشوار به نظر نمی رسد. در سورت کردن کیوی با استفاده از دستگاه سورتینگ این میوه بیشترین تاکید روی اندازه و وزن میوه است. به طور کلی می توان گفت کیوی برای عرضه شدن با کیفیت بالا و به صورت یکدست و یک اندازه به بازار داخلی و خارجی نیاز به سورت و جداسازی دارد.

انواع دستگاه سورتینگ کیوی موجود در بازار

پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید باعث شده است تا دستگاه های کامل تری تولید و وارد عرصه بازار شوند. یکی از این دستگاه ها که از این قاعده مستثنی نیست و امروزه در مدل های مختلف قابل استفاده است دستگاه سورت کیوی می باشد. از انواع دستگاه سورتینگ کیوی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– دستگاه اتوماتیک

– دستگاه نیمه اتوماتیک

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید