مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع دستگاه شست و شو سیب زمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره دستگاه شست و شو سیب زمینیقیمت خرید ویژه دستگاه شست و شو سیب زمینی

انواع دستگاه شست و شو سبزیجات و میوه جات برای شستن گل و آنزیم زدایی کاربرد دارد. و یکی از نیازهای صنایع غذایی می باشد. بدنه این دستگاه  اکثرا استیل است و دارای بالابر میوه و سبزی می باشد،

انواع دستگاه شست و شو به عبارت زیر می باشد شست شو دستی، موتور دار،  خشک کن و کامل که در ادامه به آن می پردازیم. صادرات انواع دستگاه شست و شو سیب زمینی به خاطر کیفیت و مقاومت بالا به کشور های همجوار ایران صورت می گیرد. 

صادرات انواع دستگاه شست و شو سیب زمینی

اطلاعاتی درباره دستگاه شست و شو سیب زمینی

اطلاعاتی درباره دستگاه شست و شو سیب زمینی اطلاعاتی درباره دستگاه شست و شو میوه و سبزیجات از جمله سیب زمینی، این دستگاه اندازه و حجم گوناگونی نسبت به میوه و سبزیجات دارد، 

  • وان شست و شو ساده: این مدل بسیار ساده می باشد و تمام میوه و سبزیجات به داخل وان به همراه پاک کننده در وان ریخته می شود و بعد از مدتی از آب گرفته می شود این روش خیلی بهداشتی نمی باشد.
  • شستشوی موتور دار: در این مدل از موتور هایی برای گردش بیشتر استفاده می‌شود، که موجب تمیزی گل میوه و سبزیجات می شود، 
  • وان شست و شو به همراه خشک کن: بعضی از مدل های دستگاه پس از شست و شو کامل و اضافه کردن پاک کننده و گردش بیشتر و پاک شدن کامل گل، گرد و خاک، آنزیم ها به صورت خودکار محصولات را خشک می کند. این دستگاه برای میوه هایی با پوست حساس و نازک بسیار خوب و عالی است.
  • وان شست و شو کامل: این وان بهترین مدل شست و شو می باشد. در این مدل پس از شست و شو، پاک کردن آلودگی ها، آنزیم ها،  خشک کردن میوه و سبزیجات دستگاه به طور خودکار وزن گیری و دسته بندی می کند و سپس میوه و سبزیجات را بسته بندی می کند. 

میوه و سبزیجات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید روزانه 2 و یا 3 وعده مصرف گردد. میوه و سبزی علاوه بر فوایدی که دارند مستلزم شست و شو تمیز و بهداشتی هستند تا جایی که اگر خوب شسته نشوند برای سلامتی انسان ها یک نوع تهدید می باشند. بیماری و مسمومیت ناشی از مصرف سبزیجات و میوه جات آلوده باعث بروز بیماری های عفونی خطرناک می شود. با خرید دستگاه شست و شو به سلامتی خود بیشتر بیاندیشیم.

مراحل شست و شو سیب زمینی با دستگاه:

  1. پاک سازی: ابتدا برگ و گل موجود بر سر سیب زمینی را از بین می برین.
  2.  انگل زدایی:به وسیله مواد ضد عفونی کننده از بین می بریم.
  3. آنزیم زدایی: به وسیله محلول ضدعفونی کننده از بین می بریم. 
  4. آبکشی:با شستن سیب زمینی اثرات مواد شیمیایی کامل از بین می رود. 

قیمت خرید ویژه دستگاه شست و شو سیب زمینی

قیمت خرید ویژه دستگاه شست و شو سیب زمینی قیمت دستگاه شست و شو سیب زمینی بستگی به اندازه و ساختار آن دارد از طریق فروشگاه اینترنتی ازخرید ویژه دستگاه شست و شو سیب زمینی استفاده کنید. شما با دیدن مدل های مختلف دستگاه شست و شو می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با استفاده از این دستگاه اطمینان و سلامتی را به خانواده ی خود بیاورید. 

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

22

22 پاسخ به “صادرات انواع دستگاه شست و شو سیب زمینی”

  1. … [Trackback]

    […] Here you can find 30638 additional Information to that Topic: sortmachine.ir/صادرات-انواع-دستگاه-شست-و-شو-سیب-زمینی/ […]

  2. … [Trackback]

    […] There you will find 48372 more Information to that Topic: sortmachine.ir/صادرات-انواع-دستگاه-شست-و-شو-سیب-زمینی/ […]

  3. Hi, just required you to know I he added your site to my Google bookmarks due to your layout. But seriously, I believe your internet site has 1 in the freshest theme I??ve came across. It extremely helps make reading your blog significantly easier.

  4. That is the suitable weblog for anybody who needs to find out about this topic. You understand a lot its virtually onerous to argue with you (not that I really would want…HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just nice!

  5. hello!,I really like your writing so a lot! share we be in contact more approximately your post on AOL? I require an expert in this house to unravel my problem. May be that’s you! Having a look ahead to look you.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید