مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توضیحاتی در مورد دستگاه سورتینگ سیب درختی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستگاه سورتینگ سیب درختی چیست؟خرید و قیمت سورتینگ سیب‌درختی
دستگاه سورتینگ سیب درختی

دستگاه سورتینگ سیب درختی چیست؟

دستگاه سورتینگ سیب درختی، یک دستگاه صنعتی است که وظیفه تمیز کردن و جداسازی انواع مختلف این میوه را به عهده دارد. این دستگاه شامل حوضچه هایی برای شستشوی میوه است. سپس میوه های شسته شده از طریق بالابر به سینی های سورتینگ انتقال پیدا می کنند. سینی های سورتینگ معمولا به سنسورهایی مجهز هستند که توانایی تفکیک سیب ها از یکدیگر را دارند. سیب های سالم و درشت با استفاده از این فناوری جدا شده و به قسمت بعدی دستگاه منتقل می شوند.

سیب های سالم و درشت جدا شده، در قسمت خشک کن دستگاه، خشک می شوند. سپس سیب های خشک شده به قسمت واکسینگ دستگاه انتقال پیدا می کنند. در این قسمت، سیب های درختی با استفاده از برس هایی خاص واکس زده می شوند. واکسینگ سیب باعث ماندگاری بیشتر آن خواهد شد. در مرحله آخر نیز میوه های جدا شده، در بسته بندی هایی مخصوص قرار می گیرند.

دستگاه سورتینگ سیب درختی

خرید و قیمت سورتینگ سیب‌درختی

چطور می توان دستگاه سورتینگ سیب‌درختی را از یک فروشنده معتبر خریداری کرد؟ برای خرید دستگاه سورتینگ سیب درختی با کیفیت و استاندارد، باید به مجموعه هایی معتبر مراجعه کنید. از آنجایی که قیمت این دستگاه صنعتی، کمی بالاست، پس بهتر است آن را از مرجعی مطمئن خریداری کنید. شرکت ماشین سازی ماریکو از معتبر ترین مجموعه های فعال در ایران است که بهترین انواع سورتینگ سیب درختی را تولید کرده و با ضمانت بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت دستگاه سورتینگ سیب درختی با توجه به ملاک های مختلفی تعیین می شود. برند دستگاه، امکانات موجود در آن، داخلی یا خارجی بودن دستگاه و… از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آن به شمار می روند. مجموعه ماریکو، تمامی تلاش خود را می کند تا محصولات خود را با قیمتی مناسب و به صرفه به مشتریان عرضه کند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید