مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار انواع دستگاه پوک گیر پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقسیم بندی انواع دستگاه پوک گیر پستهفروش بدون واسطه دستگاه پوک گیر پسته

دستگاه پوک گیر پسته برای جدا کردن پسته های پوک و کوچک از پسته های سالم و درشت صورت می گیرد و انجام این عمل بستگی به نظر تاجر دارد. این روش بسیار روش کاربردی و مفیدی برای بالا بردن سطح کیفی پسته ها می باشد. این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و تولیدی ما آن را باقیمت مناسب و کیفیت بالا به بازار تحویل می دهد.

بازار انواع دستگاه پوک گیر پسته

تقسیم بندی انواع دستگاه پوک گیر پسته

تقسیم بندی انواع دستگاه پوک گیر پسته پسته در تمامی مناسبت ها و مهمانی ها کاربرد دارد. از آن می توان آجیل بسیار خوشمزه ای درست کرد. پسته هر چه بدون پوکی و پسته های ریز باشد درجه یک تر و اعلاء تر می شود.

دستگاه پوک گیر بادی دستگاهی است عمودی که با جریان باد پسته های پوک را از پسته های سالم جدا می کند. این دستگاه در بالا بردن کیفیت پسته فروشی بسیار حائز اهمیت می باشد.

در گذشته جمع آوری و بسته بندی و تمام کارهای فرآوری پسته به عهده ی انسان بوده است اما امروزه این کار بر عهده ی دستگاه و ماشین آلات می باشد و این کار انسان را بسیار راحت تر کرده است. 

ابتدا دستگاهی پسته ها را پوست می کند و بعد دستگاه دیگری پسته های پوک یا کوچک را از درشت جدا می کند. سپس پسته ها نم گیری می شوند و وزن آن ها سبک تر می شود و بهد وارد دستگاه گو گیر می شوند. و بعد وارد دستگاه روآبی می شوند.

هنگام کار با دستگاه پوک گیر باید بسیار مواظب سلامتی خود باشید چون در حالت دورانی کار می کند و اگر نزدیک آن شوید خطرات زیادی در بردارد و هم چنین قاب آن را نباید بردارید مگر وقتی خاموش است و برای تعمیر و دوباره آن را فورا سرجایش بگذارید.

فروش دستگاه پوک گیر در تمامی فروشگاه های ما با کیفیت عالی و قیمت مناسب صورت می پذیرد. انواع دستگاه پوک گیر با کیفیتی بسیار بالا و عالی در مراکز ما به فروش می رسد.

فروش بدون واسطه دستگاه پوک گیر پسته

فروش بدون واسطه دستگاه پوک گیر پسته دستگاه پوک گیر پسته برای داشتن پسته ای درشت و درجه یک مهم می باشد . شما با استفاده از دستگاه پوک گیر پسته می توانید پسته ی خود را با قیمتی بسیار بالاتر به فروش رسانید.

ما این دستگاه را بدون واسطه و مستقیم به مشتری خود می فروشیم. با فروش بدون واسطه قیمت آن بسیار مناسب تر به دست مشتری خواهد رسید و شما می توانید علاوه بر کیفیت قیمت مناسب را نیز تجربه کنید. با بازدید از سایت ما نیز می توانید دستگاه پوک گیر پسته را سفارش دهید.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

14

14 پاسخ به “بازار انواع دستگاه پوک گیر پسته”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید