مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید دستگاه بوجاری لیزری عدس

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستگاه بوجاری لیزری ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟دغدغه هایی برای خرید دستگاه بوجاری لیزری

هنگام برداشت حبوباتی از قبیل عدس خواسته و ناخواسته سنگ و خاک و … همراه آن ها برداشت می‌شود که مسلما در بسته بندی برای عرضه به بازار باید جدا شوند. همانطور که مشخص است این کار به آسانی توسط خود افراد انجام نخواهد گرفت و مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار زیاد است و سرعت و کیفیت تولیدات را پایین می‌آورد. به همین دلیل استفاده از دستگاه بوجاری لیزری عدس و سایر حبوبات اهمیت ویژه ای می‌یابد. برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش می‌توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

قیمت خرید دستگاه بوجاری لیزری عدس

دستگاه بوجاری لیزری ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه بوجاری لیزری ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ هدف اصلی برای استفاده از دستگاه بوجاری لیزری دقت و سرعت بسیار بالای آن است. در اصطلاح فنی و مهندسی به جدا کردن ناخالصی های موادی مثل حبوبات، سورتینگ گفته می‌شود. تصور کنید چندین تن حبوبات باید از ناخالصی هایشان جدا شوند تا وارد مرحله بسته بندی گردند. برای این کار دستگاه باید توان و ظرفیت بسیار بالایی برای تناژ بالای حبوبات داشته باشد. ویژگی دیگر اینکه دقت بسیار بالایی داشته و ریز ترین ناخالصی ها را تشخیص داده و جدا سازی کند.

دستگاه  های بوجاری لیزری عدس جزو پیشرفته ترین دستگاه های بوجاری هستند که با دقت بالای سنسور هایشان این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. دستگاه های بوجاری دیگری هم وجود دارند که لیزری نبوده و وزنی هستند، اما دستگاه های بوجاری لیزری دقتی چندین برابر دستگاه های بوجاری وزنی دارند. در ضمن دستگاه بوجاری وزنی شامل درصدی خطا است که نوع لیزری این ویژگی منفی را دارا نمی‌باشد.  

به صورت مشترک مزیت و ویژگی اصلی هر نوع دستگاه بوجاری لیزری، دقت بالا و عملکرد صحیح سنسور های آن است. بسته به نوع و کیفیت مصرف شما، بسته به اینکه از این دستگاه برای جدا سازی چه نوع و چه مقدار حبوباتی می‌خواهید استفاده کنید، ابعاد دستگاه شما متفاوت خواهد بود. پارامتر مهم بعدی ولتاژ و انرژی مصرفی دستگاه های بوجاری لیزری است. این نکته همواره در صنعت حائز اهمیت است که سود آوری بیشتر در جلوگیری از افزایش تلفات ماده و انرژی است به همین دلیل با تحقیق و بررسی ولتاژ های مصرفی هر دستگاه می‌توانید بهترین و مناسب ترین دستگاهی که انرژی کمترین مصرف می‌کند و برآیند کاری آن مناسب است را انتخاب کنید. 

دغدغه هایی برای خرید دستگاه بوجاری لیزری

دغدغه هایی برای خرید دستگاه بوجاری لیزری برای خرید دستگاه بوجاری لیزری یا وزنی نیازمند بررسی دقیق اطلاعات کمی و کیفی هر کدام از این دستگاه ها هستید. طبق مطالب این مقاله و تجربیاتی که حاصل شده است می‌توان نتیجه گرفت که ویژگی دستگاه بوجاری لیزری مناسب تر است. یکی از دغدغه های مهم در خرید این دستگاه ها به صرفه بودن آن برای خریدار است. دوام و مقاومت قطعات و در نتیجه کیفیت طول عمر دستگاه، مصرف انرژی و قیمت آن برای خریداران مهم است. 

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

11

11 پاسخ به “قیمت خرید دستگاه بوجاری لیزری عدس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید