مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کیوی سورتینگ شده و صادر کردن آن به کشورهای خارجه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیوی سورتینگ شده مرغوب و باکیفیتدلایل استفاده از دستگاه سورتینگ کیوی

در حقیقت کیوی دارای پوست سخت است از این رو سورت کردن آن با استفاده از دستگاه سورتینگ بسیار ساده و راحت است. برای سورت کردن کیوی در اکثر مواقع روی وزن آن تاکید می شود و ظاهر آن چندان اهمیتی ندارد. به طور معمول کیوی سورت شده دارای وزن 60 تا 70 گرم می باشد. در نهایت کیوی سورتینگ شده مرغوب به کشورهای خارجه صادر می شود.

کیوی سورتینگ شده مرغوب و باکیفیت

کیوی سورتینگ شده اغلب دارای وزن و اندازه یکسان است و به طور کلی می توان گفت این میوه بر اساس وزن و اندازه سورت می شود. پس بدون شک یکی از بهترین دستگاه ها برای سورتینگ کیوی، دستگاه های وزنی هستند و تا حد زیادی پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان کیوی هستند. در صورتی که قصد جداسازی و سورتینگ کیوی از لحاظ کیفی را دارید دستگاه های سورتینگ حجمی گزینه عالی هستند. دستگاه سورتینگ حجمی کیوی علاوه بر دسته بندی کردن این محصول بر اساس وزن و اندازه، بر اساس شکل و حجم آن ها را سورت می کند.

لازم به ذکر است که دستگاه سورتینگ رنگی نیز یکی دیگر از گزینه های عالی برای دسته بندی میوه ها هستند. این دستگاه های سورتینگ علاوه بر دسته بندی کیوی قادر به سورتینگ دیگر میوه ها هستند. دستگاه سورتینگ رنگی کیوی را با توجه به رنگ، اندازه و حجم سورت و دسته بندی می نماید. در طول فرآیند سورت کردن با این دستگاه ها، روی تمام فرآیند سورتینگ کیوی یک دوربین مخصوص نظارت خواهد داشت و در نهایت سورتینگ کاملا هوشمند انجام می شود.

کیوی سورتینگ شده

دلایل استفاده از دستگاه سورتینگ کیوی

خریداران امروزه در بازار فروش میوه بیش از هر چیز به ظاهر آن اهمیت می دهند. کیوی سورتینگ شده در گذشته در بسته پوپی شکل بسته بندی می شده، به همان صورت به دست فروشنده می رسید و در نهایت به همان شکل به خریدار عرضه می شد. اما افراد امروزه در خرید میوه سختگیری بیشتری به خرج می دهند و ظاهر محصول برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر باعث شده کیوی سورتینگ شده مرغوب، شسته و تمیز در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید