مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم دستگاه سورتینگ کیوی لیزری

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های بارز دستگاه سورتینگ کیوی لیزریقیمت خرید دستگاه سورتینگ کیوی لیزری

دستگاه سورتینگ کیوی یکی از بهترین امکاناتی است که برای جداسازی این میوه به کار می رود و به همین علت تعداد زیادی از نمونه های لیزری در اختیار کشاورزان قرار گرفته است. خوشبختانه امکان خرید آسان این محصول نیز فراهم گردیده و امروزه می توان بهترین نوع این محصول را در تعداد بالا تهیه کرد و از مزیت هایی که به همراه دارد بهره برد و کار بسته بندی را با کیفیت بالاتری انجام داد.

خرید مستقیم دستگاه سورتینگ کیوی لیزری

شاخصه های بارز دستگاه سورتینگ کیوی لیزری

شاخصه های بارز دستگاه سورتینگ کیوی لیزری دسته بندی میوه های مختلف همواره یکی از دغدغه های کشاورزان بوده است که این موضوع به دلایل مختلفی دارای اهمیت است.
از زمانی که دستگاه سوتنیک لیزری به بازار آمده است، به راحتی می توان کیوی رسیده و مناسب را از سایر محصولات جدا کرد که همین امر باعث شده که درجه بندی محصول به راحتی صورت بپذیرد.
برای اینکه کاشت و برداشت کیوی سودمند باشد، باید حتما درجه بندی محصول با نهایت دقت صورت بگیرد و محصولات درجه یک از سایز محصولات جدا سازی شود و با قیمت مشخص به دست مصرف کننده نهایی برسد.

یکی دیگر از شاخصه هایی که باید در مورد این دستگاه دانست قدرت بالای آن است به طوری که می تواند به راحتی در طول روز چندین تن را جدا کند و در شرایط مطلوب خود قرار دهد.
وجود لیزر هوشمند در دستگاه سورتینگ لیزری باعث شده است که میزان خطای سیستم به کمترین حد ممکن خود برسد و عمل دسته بندی میوه ها با بالاترین دقت ممکن صورت می گیرد.

قیمت خرید دستگاه سورتینگ کیوی لیزری

قیمت خرید دستگاه سورتینگ کیوی لیزری در بسیاری از موارد کیوی برداشت شده از سطح مزارع باید به نقاط دورافتاده فرستاده شود که ممکن است این جابجایی ساعت های زیادی به طول بیانجامد.
به همین دلیل همواره باید سعی کرد که محصولات تازه و سفت را به کمک دستگاه سورتینگ جدا نمود و در جعبه های مخصوص قرار داد تا در زمان جابجایی دچار آسیب نگردد.
آمارها نشان می دهد افرادی که از سورتینگ برای محصولات خود استفاده کرده اند کیفیت بیشتری را نسبت به سایر محصولات پیدا کرده اند.

با توجه به تمامی فوایدی که این دستگاه به همراه دارد، قیمت دستگاه سورتینگ به مقداری رسیده است که اکثر کشاورزان و فروشندگان می توانند با بهترین شرایط ممکن آن را تهیه کنند.
امروزه خرید دستگاه سورتینگ برای هر تولیدکننده ای جزو واجبات به حساب می آید زیرا با کمک این روش می توان میزان سوداوری را به شکل فراوانی افزایش داد.
تمامی افرادی که در حوزه کشت کیوی فعال هستند، می توانند به کار بردن این دستگاه لیزری سرعت رشد کسب و کار خود را بالاتر ببرند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید