مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستگاه سورتینگ برنج دست دوم بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دستگاه سورتینگ برنجفروش دستگاه سورتینگ برنج دست دوم

برای خرید دستگاه سورتینگ برنج دست دوم می توان با فروشنده های اصلی این محصول در داخل کشور ارتباط گرفت و محصول را با کارایی بالا، قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کرد.

خرید دستگاه سورتینگ برنج دست دوم بدون واسطه

مشخصات دستگاه سورتینگ برنج

مشخصات دستگاه سورتینگ برنج دستگاه های سورتینگ برنج انواع بسیار زیادی دارند و کار اصلی این دستگاه ها جداسازی برنج بر اساس اندازه، رنگ و ضخامت قطر دانه های برنج می باشد که در داخل ایران نیز این دستگاه ها با کیفیتهای بسیار بالایی تولید و عرضه می شود.
این دستگاه ها به صورت کلی در دو دسته صنعتی و خانگی دسته بندی می شوند که نمونه های صنعتی، بزرگتر و مجهزتر هستند و روزانه می توانند حجم بالایی از محصول برنج را سورت و جداسازی کنند که بیشترین کاربرد را در کارخانه های بسته بندی برنج دارند.
قیمت دستگاه سورتینگ با توجه به انواع مختلفی که در بازار وجود دارد، متفاوت است به عنوان مثال دستگاه های صنعتی که کانال های بیشتری دارند قیمت بالاتری نسبت به نمونه های کوچکتر دارند.
البته به غیر از اندازه دستگاه سورتینگ، مواد تشکیل دهنده دستگاه و کشور تولیدکننده این دستگاه نیز بسیار مهم است و در قیمت تمام شده دستگاه های سورتینگ برنج تاثیر دارند.
یک دستگاه سورتینگ دقیق و باکیفیت باید بتواند تمام ناخالصی های موجود در محصول را جداسازی کرده و سپس خود محصول را نیز بر اساس اندازه و حتی رنگ نیز جداسازی کند که در نمونه های جدید از دستگاه های سورتینگ برنج، امکان جداسازی برنج براساس رنگ نیز به راحتی وجود دارد.

فروش دستگاه سورتینگ برنج دست دوم

فروش دستگاه سورتینگ برنج دست دوم علاوه بر عرضه دستگاه های جدید سورتینگ در بازار، افراد و شرکتهای زیادی در زمینه خرید و فروش نمونه های دست دوم آن نیز فعالیت می کنند که در سالهای اخیر به دلیل افزایش قیمتها و بالارفتن نرخ ارز در کشور، نمونه های جدید این دستگاه با افزایش قیمتی بسیار بالایی در بازار عرضه می شوند که برای بسیاری از مصرف کنندگان خرید این دستگاه ها صرفه اقتصادی ندارد.
فروش دستگاه سورتینگ برنج به صورت دست دوم این امکان را به خریدار می دهد تا بتواند با حداقل سرمایه، دستگاه موردنظر خود را خریداری کند و از لحاظ کیفیتی نیز تنوع زیادی در نمونه های دست دوم و کارکرده این دستگاه ها وجود دارد و با کمی تحقیق به راحتی می توان نمونه های مرغوب آن را به راحتی خریداری کرد.
سورت کردن و جداسازی محصولات باعث بالارفتن ارزش افزوده محصول می شود که در ایران نیز با تغییر شیوه زندگی مردم بسیاری از محصولات کشاورزی امروزه به صورت سورت شده به فروش می رسند که یکی از مهم ترین آنها برنج می باشد و هر سال حجم بسیار بالایی از این محصول با انواع دستگاه های سورتینگ جدا سازی شده و در بازارهای داخلی و خارجی با ارزش افزوده بالا به فروش می رسند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید