مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های استفاده از دستگاه سورتینگ لیزری برنجقیمت خرید دستگاه سورتینگ لیزری برنج

دستگاه سورتینگ لیزری برنج یکی از دستگاه هایی است که با دوربین های قوی که در آنها بکار رفته دانه های برنج شناسایی شده و بر اساس سالم بودن جدا سازی می شود که در مرکز فروش ویژه آن این محصول در مدل های متنوع ارائه می شود که نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود.

فروش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج

مزیت های استفاده از دستگاه سورتینگ لیزری برنج

مزیت های استفاده از دستگاه سورتینگ لیزری برنج دستگاه سورتینگ لیزری برنج با چشم و یا با دوربین بسیار پیشرفته ای کار می کند که محصول را در صدم ثانیه آنالیز و مورد بررسی قرار می دهد، لذا تک تک دانه های برنج را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آنها را بر اساس کیفیت جدا سازی می کند.

دستگاه سورتینگ برنج دانه های سوراخ دار، دانه های تکه شده، خراب را از دانه های کامل و سالم جدا سازی می کند و حتی تمام ضایعات برنج مانند سنگ های ریزه و مواد زائد را جداسازی می نماید، در اینصورت برنج تمام دانه و درجه یک در دسته ای جداگانه بسته بندی می شود.

برنج های دو تکه شده یا نیم دانه نیز به عنوان نمونه های درجه دو نیز جداسازی و بسته بندی شده و برنج های خرده نیز به همین ترتیب جدا سازی و به عنوان نمونه درجه سه بسته بندی می شود، همچنین ضایعات دور ریز آن نیز در قسمتی جداگانه جمع آوری خواهد شد.

قیمت خرید دستگاه سورتینگ لیزری برنج

قیمت خرید دستگاه سورتینگ لیزری برنج قیمت خرید دستگاه سورتینگ لیزری برنج در بازار بسته به مدل، ابعاد دستگاه، جنس مواد اولیه بکار رفته در آن و امکاناتی که دارد متفاوت خواهد بود. این دستگاه به صورت لیزری با دوربین های دقیق کار می کند و با عکس گرفتن از دانه ی برنج شروع به جداسازی آنها می کند.

این دستگاه بسته به میل کاربر در هر تعداد دسته برنج را جدا سازی می کند و در دو دسته، سه دسته، چهار دسته و … می توان محصول را سورت بندی نمود، لذا هر چه تعداد سورت بندی شده کمتر باشد ضایعات آن نیز کمتر خواهد بود. قیمت دستگاه سورتینگ نیز بسته به جنس بدنه، کیفیت قطعات و امکانات آن مختلف است و در حین خرید نیز باید به نشان استاندارد و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن توجه کرد.

در دستگاه سورتینگ دانه ها بر روی کانوایر خروجی ریخته شده و از بین پرژکتور، دوربین و لیزر و … عبور نموده و دانه ها بر اساس شکل، اندازه و رنگ دسته بندی می شود، بدین گونه که دانه خوب از خراب به صورت اتوماتیک جدا می شود. این دستگاه در انواع تک کاناله و دو کاناله ارائه می شود که نمونه های چند کاناله دارای قیمت های بالاتری می باشد.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

10

10 پاسخ به “فروش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج”

  1. I cherished up to you will obtain performed right here. The cartoon is attractive, your authored subject matter stylish. however, you command get got an impatience over that you want be delivering the following. unwell no doubt come further in the past again as exactly the similar nearly very frequently inside case you defend this hike.

  2. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

  3. An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

  4. Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید