مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین دستگاه بوجاری لیزری حبوبات

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کلی درباره دستگاه بوجاری لیزریخرید بدون واسطه دستگاه بوجاری لیزری حبوبات

دستگاه بوجاری لیزری حبوبات با بهره مندی از تکنولوژی روز تحولات عظیمی را در سورتینگ انواع محصولات به وجود آورده است. این دستگاه قابلیت و برتری های ویژه ای نسبت به مدل های قدیمی تر دارد که موجب افزایش تقاضا برای خرید آن و به کارگیری در صنایع مختلف شده است. در مورد ویژگی ها و چگونگی فرآیند بوجاری لیزری چه اطلاعاتی دارید؟ از کجا می توان بهترین مدل ها را با ارزانترین قیمت فروش تهیه کرد؟

فروش بهترین دستگاه بوجاری لیزری حبوبات

اطلاعات کلی درباره دستگاه بوجاری لیزری

اطلاعات کلی درباره دستگاه بوجاری لیزری بعد از برداشت حبوبات از مزارع و انتقال آن به کارخانه جهت بسته بندی نیاز به سورتینگ کردن آنها است. این عملیات با دستگاه های مختلفی مانند سورتینگ وزنی و لیزری انجام می پذیرد. در روش وزنی کلیه محصولات بر حسب وزن دانه بندی و جداسازی می شوند. این شیوه با اشکالاتی همراه است. چرا که گاهاً دستگاه نمی تواند ناخالصی هایی مانند سنگ و کلوخ را از حبوبات تشخیص دهد. همچنین بوجاری کردن به صورت کاملاً یکدست صورت نمی گیرد.
در مقابل دستگاه های پیشرفته تری با قابلیت های لیزری وجود دارد. این دستگاه دارای چشم الکترونیکی و سنسورهای لیزری است که به صورت کاملاً دقیق انواع ضایعات و ناخالصی ها را از حبوبات جدا می کند. همچنین دسته بندی حبوبات بر اساس سایز و اندازه دانه ها صورت می گیرد که افزایش کیفیت آنها را به همراه دارد. از مهمترین مشخصات و مزیت های نسبی دستگاه بوجاری حبوبات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده برای سورتینگ و بوجاری کردن انواع حبوبات ریز و درشت
  • امکان تفکیک حبوبات بر حسب سایز و حتی رنگ آنها
  • افزایش سرعت انجام کار و صرفه جویی در زمان
  • دارای برنامه ریزی کامیپوتری و عدم نیاز به نظارت نیروی انسانی
  • اطمینان از کیفیت محصول نهایی بوجاری شده جهت عرضه به بازار

خرید بدون واسطه دستگاه بوجاری لیزری حبوبات

خرید بدون واسطه دستگاه بوجاری لیزری حبوبات شاید برایتان جالب باشد که این دستگاه می تواند برای حبوباتی مانند لوبیا قرمز بر حسب رنگ محصول اقدام به جداسازی آنها کند. به این معنی که انواع لوبیا با رنگ های تیره و تازه تر را به راحتی از ارقام درجه دو و کمرنگ تر جداسازی می کند. البته استفاده از دستگاه بوجاری برای محصولات دیگری مانند ذرت، بادام زمینی، گردو، فندق، پسته و … نیز امکان پذیر است.
با توجه به پیشرفت صنعت بوجاری و سورتینگ کلیه محصولات خوراکی، تقاضا برای خرید این دستگاه ها در صنایع مختلف با سیر صعودی همراه بوده است. همین امر افزایش فعالیت شرکت های سازنده و وارد کنندگان را به همراه داشته است. برای خرید دستگاه بوجاری لیزری و دیگر مدل های جدید با قیمت ارزان و بدون واسطه می توانید از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام کنید.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید