مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده دستگاه سورتینگ غلطکی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد دستگاه سورتینگ غلطکیقیمت روز دستگاه سورتینگ غلطکی

دستگاه سورتینگ غلطکی همان طور که از نامش پیداست دارای غلطک هایی است که محصولات مختلف اعم از میوه به وسیله آن به جلو حرکت کرده و وارد قسمت های دیگر دستگاه می شوند. دستگاه های سورتینگ امروزه به یکی از پرکاربردترین انواع ماشین آلات صنعتی در بخش های مختلف تبدیل شده اند که در کشور به متقاضیان عرضه می شوند.

عرضه کننده دستگاه سورتینگ غلطکی در کشور

کاربرد دستگاه سورتینگ غلطکی

کاربرد دستگاه سورتینگ غلطکی در میان ماشین آلات و دستگاه های مختلفی که انسان به منظور سهولت خود آنها را تولید نموده است، می توان به دستگاه های سورتینگ اشاره نمود که به یکی از ضروری ترین ماشین آلات به ویژه در بخش های صنعتی با ظرفیت تولیدی بالا مبدل شده اند.

دستگاه های سورتینگ عمل جدا سازی و تفکیک انواع مختلف یک محصول را انجام می دهد. از آن جا که گونه های متفاوتی از یک محصول خاص مثلا میوه با کیفیت های گوناگون تولید می شوند دستگاه های سورتینگ با قابلیت های خاص خود قادر به جدا سازی انواع میوه مرغوب از نامرغوب می باشند.

این دستگاه ها در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند که دستگاه سورتینگ غلطکی نمونه ای از آنها می باشد. منظور از سورتینگ غلطکی بکارگیری لوله های ردیفی در این دستگاه است که نقش غلطک را بازی کرده و محصول مورد نظر را به بخش بعدی هدایت می کنند.

کاربرد دستگاه سورتینگ غلطی بسیار متنوع است و برای طیف وسیعی از محصولات می توان آن را به کار برد. این محصولات عبارتند از:

  • انواع خشکبار مانند حبوبات 
  • انواع میوه و مرکبات
  • محصولاتی مانند زیتون و غنچه گل محمدی و پیاز زعفران

راندمان کاری و دقت این دستگاه ها بسیار بالاست و به کارگیری آن در بخش های بزرگ تولیدی به نحو موثری در افزایش سرعت و میزان بازدهی تاثیر گذار می باشد.

قیمت روز دستگاه سورتینگ غلطکی

قیمت روز دستگاه سورتینگ غلطکی دستگاه های سورتینگ غلطکی با ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. مثلا نمونه ای از آنها دارای ظرفیت 200 کیلوگرم در ساعت می باشد که توان سورت را در چند سایز مختلف دارد.

بنابراین امکانات و قابلیت های دستگاه در تعیین قیمت فروش دستگاه سورتینگ بسیار اثر گذار است. برخی مدل های این ماشین آلات بسیار پیشرفته بوده و به انواع دوربین های قوی برای تفکیک رنگ محصول نیز مجهز می باشد.

از طرفی برخی مدل های سورتینگ نیز به صورت تمام اتومات کار می کنند که نیاز به حداقل نیروی انسانی داشته و از طرفی دقت کاری بسیار بالایی نیز دارند. به این جهت برای خرید دستگاه سورتینگ نوع و مدل و همچنین کیفیت ساخت آن مهمترین مولفه هایی هستند که در نظر گرفته می شوند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

18

18 پاسخ به “عرضه کننده دستگاه سورتینگ غلطکی در کشور”

  1. Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you may be a great author.I will always bookmark your blog and will often come back in the foreseeable future. I want to encourage you continue your great writing, have a nice afternoon!

  2. What i do not realize is actually how you are not actually much more well-liked than you might be right now. You are very intelligent. You realize thus significantly relating to this subject, made me personally consider it from so many varied angles. Its like women and men aren’t fascinated unless it is one thing to accomplish with Lady gaga! Your own stuffs nice. Always maintain it up!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید