مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از دستگاه سورتینگ لیزری اتوماتیک بدانیدعوامل موثر در قیمت دستگاه سورتینگ لیزری برنج

جهت سفارش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج، به نمایندگی های ما مراجعه نمایید.

همچنین می‌توانید از طریق سایت های منتخب ما اقدام به ثبت سفارش خود کنید. این محصول با رعایت تمامی استاندارد های لازم طراحی و تولید شده است.

سفارش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج

آنچه باید از دستگاه سورتینگ لیزری اتوماتیک بدانید

آنچه باید از دستگاه سورتینگ لیزری اتوماتیک بدانید اولین دستگاه سورتینگ اتومات ایرانی، با ظرفیت 20 کیلوگرم در سال 1368 توسط شرکت صنایع پند، طراحی تولید و مورد تایید مؤسسه استاندارد قرار گرفت. استقبال جامعه از اولین دستگاه سورتینگ بسیار گسترده شد و منجر به تولید نوع پیشرفته تری با ظرفیت 100 کیلوگرم شد.

این دستگاه، وسیله ای است که با آن میتوان دانه های ریز و درشت برنج را تفکیک نمود. برنج پس از برداشت، دارای مقدار زیادی ضایعات است که باید قبل از انجام عملیات کیسه گیری، آن ها را از برنج جدا نمود. در گذشته این کار را با استفاده از الک و تور انجام می‌دادند، با تولید سورتینگ جدا کردن ضایعات از برنج کار بسیار ساده ای شد. همچنین یکی دیگر از کاربرد های آن، خشک کردن برنج است. همانطور که می‌دانید این محصول پس از برداشت، دارای رطوبت است و باید توسط دستگاه مخصوص خشک شود. به تازگی این امکان را به دستگاه سورتینگ افزوده اند.

اکنون به شرح ویژگی های آن می‌پردازیم. داشتن پردازشگر پیشرفته، درصد خطای بسیار پایین، دارای قدرت اتصال به اینترنت، دارای زبان های فارسی و انگلیسی، دارای سیستم هشدار و مصرف پایین انرژی برق از جمله ویژگی های آن هستند.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده از این دستگاه، تأثیر چشمگیری بر کیفیت محصول دارد. سورتینگ اتومات میتواند دانه هایی که دچار تغییر رنگ شده اند را جدا نموده و در نتیجه محصول با کیفیت و بدون کیفیت را تفکیک کند. یکی دیگر از مزایای آن، بهبود بخشیدن به عطر محصول است. همچنین در زمان کوتاهی میتوان محصول را در کیسه ها دسته بندی نمود.

در گذشته به دلیل کمبود امکانات، زمان زیادی را صرف تفکیک برنج می‌کردند. کشاورزان مجبور بودند ماه ها محصولات خود را در انبار نگهداری کنند که این کار باعث افت کیفیت و تغییر رنگ برنج میشد. در واقع نگهداری کیسه های برنج در کنار یکدیگر باعث ایجاد رطوبت شدید می‌شود. این رطوبت بستر تجمع کرم و شپشک ها را در کیسه های برنج مهیا می‌کند. خوشبختانه با وجود دستگاه مذکور، این مشکل برطرف شده است.

عوامل موثر در قیمت دستگاه سورتینگ لیزری برنج

عوامل موثر در قیمت دستگاه سورتینگ لیزری برنج عوامل متعددی بر قیمت دستگاه سورتینگ مؤثر هستند که ما مهمترین آن را بیان می‌کنیم.

ظرفیت دستگاه، نوع پردازشگر آن، سال تولید، میزان انرژی مصرفی، میزان تقاضا و عرضه آن، میزان برداشت برنج و تجهیزات دستگاه عوامل مؤثر بر قیمت آن هستند.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

26

26 پاسخ به “سفارش ویژه دستگاه سورتینگ لیزری برنج”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید