مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع دستگاه سورتینگ برنج لیزری

آنچه در این مقاله می خوانید...

شهر های سرآمد تولید دستگاه سورتینگ برنجآمار گمرکی از صادرات دستگاه سورتینگ برنج

دستگاه سورتینگ برنج وسیله ای است که با کمک آن می توانید برنج درشت و نیم دانه را از یکدیگر جدا کنید. دستگاه سورتینگ لیزری بهترین نوع این محصول است که خرید آن به کشاورزان و فروشندگان این محصول کمک بسیار زیادی در زمینه جدا کردن برنج نیم دانه برنج درشت و غیره می کند. خرید این محصول هم در کشور ایران و هم در کشورهای خارجی بسیار رایج است و به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد. 

خرید انواع دستگاه سورتینگ برنج لیزری

شهر های سرآمد تولید دستگاه سورتینگ برنج

شهر های سرآمد تولید دستگاه سورتینگ برنج بیشترین تولید دستگاه های صوتی در کشورهای اروپایی انجام می پذیرد، اما در کشور ایران نیز بسیاری از شهر ها در این زمینه پیشتاز هستند و تولید بسیار زیادی در زمینه دستگاههای سورتینگ برنج دارند. 

یکی از شهر های فعال در تولید دستگاه سورتینگ، شهر رشت است. متخصصان تولید این دستگاه، به دلیل تولید برنج زیاد در این شهر، اقدام به تولید این دستگاه کرده‌اند و به همین دلیل شهر رشت به دلیل وجود نیاز بالا به این دستگاه، یکی از تولیدکنندگان عمده این محصول است. کشاورزان رشتی از خریداران این محصول هستند و به همین دلیل دستگاه های تولید شده در این شهر بیشتر از صادرات، صرف تامین نیازهای شهر می شود. 

شهر تهران نیز به عنوان پایتخت ایران یکی از تولیدکنندگان عمده این محصول است و این محصول را علاوه بر این که در کشور ایران به فروش می‌رساند به کشورهای خارجی نیز صادر می نماید. به طور کلی می توان گفت اولین تولید کننده عمده این دستگاه‌ها در ایران در شهر تهران قرار دارد و بعد از آن شهر رشت در رتبه دوم قرار گرفته است. 

یکی دیگر از شهرهایی که در ایران اقدام به تولید این دستگاه می کند، شهر اصفهان است. این شهر پتانسیل بسیار بالایی در زمینه تولید دستگاه های سورتینگ برنج دارد دستگاه های تولید شده در آن به کشورهایی از جمله کشور عراق امارات، عمان، قطر، کویت و غیره صادر می گردد. 

آمار گمرکی از صادرات دستگاه سورتینگ برنج

آمار گمرکی از صادرات دستگاه سورتینگ برنج کشور ایران به عنوان یکی از صادرکنندگان عمده دستگاه سورتینگ، این دستگاه را بیشتر به کشور عراق می فرستد و در این راه درآمد بسیار خوبی کسب می کند. 

سهم ایران از صادرات دستگاه سورتینگ در طول یک سال تقریباً به ۹۵۰ هزار دلار می رسد، این رقم بسیار ناچیزی است که می توان گفت نیمی از صادرات این محصول به کشور عراق انجام شده است، کشورهای آذربایجان کویت و غیره در رتبه های بعدی قرار دارند که نیمی دیگر از درآمد صادراتی ایران در این زمینه را تامین نموده اند. 

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

9

9 پاسخ به “خرید انواع دستگاه سورتینگ برنج لیزری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید