مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستگاه سورتینگ پرتقال ممتاز چه مشخصاتی دارد؟راهنمای خرید دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی

تولید کنندگان دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی این محصول را طبق استانداردهای جهانی، با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند. اگر شما جز خریداران این محصول هستید، می توانید جهت راهنمایی خرید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و پس از کسب اطلاعات با مشاوران فروش ما، از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تولید کنندگان دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی

دستگاه سورتینگ پرتقال ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه سورتینگ پرتقال ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ سورتینگ دستگاهی برای جداسازی میوه های خراب و ناسالم از سالم آن می باشد که  معمولا انواع مختلفی دارد برای مثال دستگاه سورتینگ خیار، مرکبات، حبوبات، قند و… می باشد.

دستگاه سورتینگ مرکبات معمولا برای میوه های گرد مانند پرتقال استفاده می شود که به آنها دستگاه  سورتینگ غلطکی گفته می شود که در دو نوع دوار و نواری موجود است. این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد و شامل مراحل شستشو، خشک کردن و سورتینگ و بسته بندی است.

معمولا این دستگاه  به صورت استوانه افقی است و با توجه به حجمی که دارد از این لوله ها عبور می کند و در سایز های مختلف دسته بندی می شود.همچنین دستگاه نواری به شکل نوارهایی است که پرتقال با فاصله  از هم قرار می گیرد و مسیری را طی می کند تا سایز آن تعیین گردد و اگر خرابی و ناسالمی دارد از بقیه جدا شود.از امتیازات ممتاز دستگاه سورتینگ پرتقال می توان به  شستشوی درست و ضدعفونی کردن میوه و سپس آن را در دمای مناسب خشک کردن که به بافت درونی پرتقال آسیبی نمی زند سپس با توجه به حجم و وزن آن بسته بندی می گردد.
 این دستگاه سرعت بسیار زیادی دارد و عمل جداسازی را بسیار آسان می کند. همچنین به دلیل سرعت و حجم زیاد سورتینگ، دیگر نیاز به استفاده از نیروی انسانی نیست که بسیار به صرفه است و هم کاملا بهداشتی انجام می گردد.با توجه به اینکه میوه پرتقال بسیار حساس می باشد و جدا کردن میوه خراب از سالم اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در صورت بودن یک عدد میوه خراب به تمامی پرتقال ها سرایت می کند و در نتیجه تمامی محصولات، خراب می شود. به همین دلیل باید از دستگاهی استفاده شود که به طور دقیق، محصولات را جدا و پاکسازی کند.

راهنمای خرید دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی

راهنمای خرید دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، می توانید از طریق سایت به طور دقیق به راهنمای خرید دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی دسترسی پیدا کنید و این قیمت را با دقت مشاهده و بررسی کنید. سپس با قیمتی عالی و مناسب خرید خود را ثبت کنید.

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

8

8 پاسخ به “تولید کنندگان دستگاه سورتینگ پرتقال غلطکی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید