مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده دستگاه آب درمانی مرکبات

آنچه در این مقاله می خوانید...

ناگفته ها در مورد دستگاه آب درمانی مرکباتحجم تولید دستگاه آب درمانی مرکبات اتوماتیک

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، تولید کنندگان نیز توانسته‌‌اند تجهیزات خوبی را در جهت پیش برد اهداف صنعت کشاورزی و بهبودی محصولات مرتبت تولید کنند که دستگاه آب درمانی میوه یکی از آنها می‌باشد.

این تولید کننده توانسته با تکیه بر علم و دانش و تجربه کارشناسان و متخصصین خود دستگاه آب درمانی مرکبات را تولید نماید و جهت استفاده در اختیار کشاورزان و کارخانه جات مختلف قرار دهد، این دستگاه‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند و قابلیت صادرات را دارند.

تولید کننده دستگاه آب درمانی مرکبات

ناگفته ها در مورد دستگاه آب درمانی مرکبات

ناگفته ها در مورد دستگاه آب درمانی مرکبات شاید همچنان برای برخی از اشخاص ناگفته‌های در مورد دستگاه آب درمانی مرکبات وجود داشته باشد، از همین رو قصد داریم در این مطلب به نحوه کارکرد و خصوصیات دستگاه آب درمانی مرکبات بپردازیم. 

در دستگاه‌های آب درمانی مرکبات در ابتدا مرکبات در وان‌های دستگاه ریخته شده به صورت سطحی با آب شستشو داده می‌شوند سپس در مرحله بعد مرکبات به کمک فرچه تعبیه شده در دستگاه کاملا شسته شده و هرگونه آلودگی که بر روی پوست مرکبات چسبیده باشد از روی آنها پاک می‌شود پس از آن وارد مرحله بعد یعنی آب کشی نهائی می‌گردند، در این مرحله مرکبات توسط آبی تمیز با فشار شستشو داده می‌شوند سپس توسط یک فن آب اضافی بر روی آنها گرفته شده و مرکبات وارد مرحله گرما درمانی و گند زدایی می‌شوند، در این مرحله که آخرین مرحله نیز می‌باشد مرکبات به وسیله گرما کاملا خشک می‌شوند و از دستگاه خارج می‌گردند. 

در مرحله گرما درمانی به علت گرمای بالا میوه‌ها کاملا گند زدایی شده و تمامی قارچ‌های مرکبات از بین می‌رود. 

مرکبات و میوه‌های شستشو شده در دستگاه آب درمانی به علت عاری شدن از هرگونه آلودگی و میکروب قابلیت ماندگاری بیشتری دارند و می‌توان آنها را در انبار‌ها به مدت بیشتری نگه داری نمود. 

ناگفته نماند که این روش شستشو مختص دستگاه‌های آب درمانی فله‌‌ای می‌باشد و نحوه شستشوی مرکبات در دستگاه‌های آب درمانی جعبه ‌‌ای کمی متفاوت است. 

حجم تولید دستگاه آب درمانی مرکبات اتوماتیک

حجم تولید دستگاه آب درمانی مرکبات اتوماتیک حجم تولید دستگاه آب درمانی مرکبات در کشور توسط تولید کنندگان بالا می‌باشد به صورتی که تولید کنندگان توانسته‌‌اند در کنار تامین نیاز کشور صادرات این دستگاه‌ها را به کشورهای هدف در دستور کار خود قرار دهند و با صادرات انواع دستگاه آب درمانی اتوماتیک ارز آوری خوبی داشته باشند. 

این تولید کنندگان جهت صادرات این دستگاه‌ها می‌بایست تمامی استانداردهای لازم و مکفی را در تولید دستگاه آب درمانی رعایت نمایند که این خود نشان از قدرت تولید این شرکت‌ها می‌باشد که به واسطه توانایی‌های مهندسین خود توانسته‌‌اند این امر را محقق نمایند. 

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

16

16 پاسخ به “تولید کننده دستگاه آب درمانی مرکبات”

  1. Usually I do not read post on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to take a look at and do so! Your writing taste has been surprised me. Thanks, very nice post.

  2. Hi, I think your site might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید