مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش خط سورتینگ میوه دست دوم در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارایی دستگاه سورتینگ میوهقیمت سورتینگ میوه دست دوم

تا حالا برای شما پیش آمده که به دنبال خرید لوازم دست دوم با قیمت های پایین تر باشید؟ آیا می‌دانید این محصولات در کدام مراکز به فروش می‌رسد؟ در کارخانه های تفکیک و بسته بندی میوه ها، دستگاهی به نام سورتینگ این وظیفه را به صورت اتومات انجام می‌دهد. سورتینگ میوه دست دوم در بسیاری از این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای کارخانه با هزینه کمتر و کیفیت مشابه تمام می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا فروشنده سورتینگ میوه دست دوم با قیمت مناسب را معرفی کنیم. 

فروش خط سورتینگ میوه دست دوم در تهران

کارایی دستگاه سورتینگ میوه

کارایی دستگاه سورتینگ میوه همانطور که می‌دانید مقادیر بالای میوه و سبزیجات به عمل آمده و برداشت شده نیاز است تا با مدیریت مناسب و با استفاده از مکانیز های مورد استفاده اقدام به تفکیک سازی شوند. این تفکیک سازی به صورت دستی و با تلاش افراد به ساعت ها و یا حتی روزها کار منجر خواهد شد که از لحاظ اقتصادی به نفع کارخانه نخواهد بود.
بنابراین، کارگاه های تفکیک میوه و سبزیجات با استفاده از دستگاه هایی به نام سورتینگ اقدام به جداسازی و دسته بندی محصولات می‌کنند. 
دستگاه سورتینگ میوه با استفاده از لاین های مجهز به سیستم های مکانیزه شده تمامی میوه ها و سبزیجات و یا هر گونه محصولات قابل تفکیک را در بسته های مختلف جای داده و آنها را به نوعی برای فروش به میادین میوه و تره بار آماده می‌کند. 

در این پروسه، موارد مختلفی از جمله موارد زیر در میوه ها دسته بندی و جداسازی می‌شود، این موارد عبارتند از:

  • حجم و اندازه
  • رنگ
  • نوع میوه

بنابراین، علاوه بر تسریع در امر فراوری و بسته بندی، تمامی میوه ها و سبزیجات باکیفیت و درجه یک از میوه های خراب و دچار زدگی جدا خواهد شد. استفاده از این دستگاه برای قیمت گذاری روی محصولات از لحاظ کیفیت آنها نیز بسیار تاثیرگذار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت بسته بندی، انواع مختلفی از این دستگاه های سورتینگ وارد بازار شده است. نمونه ای از این مدل ها را می‌توان با این موارد شناخت:

  1. سورتینگ نواری
  2. سورتینگ لیزری – رنگی
  3. سورتینگ دوار

بنابراین، کارخانه داران می‌توانند با توجه به نوع محصولاتی برای بسته بندی و تفکیک سازی نوع دستگاه مورد نظر و کارامد تر را انتخاب کنند. در بعضی از این دستگاه ها علاوه بر بسته بندی میوه جات، در چند مرحله به طور کامل شستشو داده خواهند شد. 

قیمت سورتینگ میوه دست دوم

قیمت سورتینگ میوه دست دوم

‌خرید سورتینگ میوه دست دوم برای بسیاری از مشتریانی که قصد مکانیزه کردن لاین های جداسازی میوه و سبزیجات را دارند اما قصد پرداخت هزینه ای زیادی را ندارند مناسب است. قیمت این دستگاه ها از نو آنها ارزانتر بوده و خریدار هزینه کمتری را می‌پردازد. همچنین، فروشنده این دستگاه های دست دوم با تضمین کیفیت و سلامت کالا، آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

برای اطلاع از قیمت ها می‌توانید با واحد فروش این سایت ارتباط برقرار کنید. 

سید حمیدرضا طباطبایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ماریکو شما را به خرید بهترین ماشین آلات سورتینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

10

10 پاسخ به “فروش خط سورتینگ میوه دست دوم در تهران”

  1. Please let me know if you’re looking for a article author for your blog. You have some really good posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine. Please send me an email if interested. Thanks!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید